sobota, 3 sierpnia 2013

Lakier Flormar Supershine, Mix photos, Inspiracje - Amoi blog

Hey !

Postanowiłam dzisiaj zrobić posta, w którym zamieszczę :
*recenzję lakieru do paznokci Flormar
*mix zdjęć
*inspiracje

:)


Moja opinia :
Lakier Flormar Supershine nr 47 

Lakier jest bardzo błyszczący. Mieni się na niewielkie drobinki niebieskiego koloru.
Odcień jest bardzo głęboki i intensywny. Już jedna warstwa wystarcza na całkowite pokrycie
paznokci ( kolor jest wtedy jedynie trochę jaśniejszy ). Ma dobrą konsystencję, nie jest za rzadka.
Fajny pędzelek ułatwia aplikację. Bardzo szybko schnie. Niestety szybko się ściera z końcówek paznokci 
i to jest moim zdaniem jego jedyny misus.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Mix zdjęć : 



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inspiracje :













(źródło : tumblr,google)


Jak Wam się podobają takie posty ? :)))


Bye,
xoxo

Follow my blog with Bloglovin

23 komentarze:

  1. super lakier <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, a lakier z Flormaru mnie zauroczył:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi takie posty odpowiadają, jak najbardziej:)
    Śliczny lakier!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne krycie tym niebieskim lakierem

    OdpowiedzUsuń
  5. lakier kolor ma ładny, ale dziwne wykończenie ;/
    super zdjęcia i to minimalistyczne zdobienie z bielą <3 po za tym te holograficzne brokaty też fajne.
    co do inspiracji to mega są te pazurki z białym aztekiem. chyba zrobię ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor ma ten lakier. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia i bardzo ładny niebieski lakierek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow,this post is so amazing...I really like your pretty blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    LOvely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie się ogląda Twój blog :) bardzo fajne zdjęcie z tymi kolorowymi paznokciami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny kolor lakieru <3 a post bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie inspirujące zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne paznokcie ! Bardzo podoba mi się ten brokatowy lakier z hm ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  13. boski kolorek tego Flormarka :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten lakier CHIC mam, a ten z H&M kusi ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. gorgeous pictures :)
    check out my blog! if you like it follow me and I follow you back
    xxx
    http://the-newone.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  16. lakier OK, z tym że wolę mniej ''brokatowe''. Poza tym drugie pazurki bardzo ładne :)
    Zdjęcia świetne, a z inspiracji najlepsza dziesiąta, aż przypomniały mi się wakacje ♥

    ______________________
    PS: u mnie rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥