Lakier essie - go ginza - Amoi blog

Hey ! 

Przychodzę do Was dzisiaj z lakierem z kolekcji Madison Ave-Hue
Essie - go ginza !

źródło: weheartit
Opis lakieru :

Lakier do paznokci w wersji professional aplication
  • Profesjonalny pędzelek, mały i cienki dla precyzyjnej aplikacji
  • Płynna konsystencja lakieru ułatwia aplikację
  • Jakość i trwałość, lakier utrzymuje się do 7 dni, bez odpryskiwania
  • Możliwość łączenia lakierów i tworzenia zaskakujących kolorów i efektów

Go ginza no. 825, pojemność 13,5 ml

Cała kolekcja Madison Ave-Hue :


Jak wygląda na paznokciach :







I jak Wam się podoba ? :)

Bye,
xoxo

Komentarze

  1. Bardzo przyjemny kolor :)

    lolliesolies.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor! <3

    http://jullandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie *.* http://diaryofanni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej ten kolor nie należałby do moich ulubionych :-/

    OdpowiedzUsuń
  5. a jakoś szału nie ma.. ja się kiedyś skuszę na jakiś essie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Bardzo długo był na mojej liście, ale kupiłam jednak nice is nice.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor ; )
    http://rzucamyspojrzenia.blogspot.com/2013/07/gwiazdeczki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. <3 ten lakier ma kolor idealny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio chciałam kupić lakier Essie ale w końcu zdecydowałam się na Max Factor, jednak będę musiała się skusić i na tą firme, a może i ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ahh to właśnie jeden z tych "moich" kolorków :) oczy cięzko mi oderwać :) !

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolorek, idealny na lato :)

    pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny Master :) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kolorek ;_;

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się! Zachęciłaś mnie do tego, aby przetestować :)

    Zapraszam też do mnie na bloga, gdzie można poczytać o lakierach magnetycznych :)http://goodchoice-bloguje.blogspot.com/2013/06/lakiery-magnetyczne.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolorek *.*

    Obserwujemy?

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥