Wiosenna stylizacja paznokci - Amoi blog / Fake Tattoos

Hey :)

Przedstawiam Wam moją propozycję wiosennego zdobienia paznokci.
Użyłam jaskrawych kolorów :)
Najpierw zrobiłam na paznokciach ombre, a później dodałam białe paski pędzelkiem
do wzorków.

 Efekt : 




Użyłam : 

- biały lakier Miss Sporty
- neonowy żółty Safari Trendy Colour ! 
- neonowy pomarańcz Daily Color One Touch 
- ciemny neonowy pomarańcz Wibo 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jeśli szukacie fajnych tatuaży, które trzymają sie do 10 dni na skórze 
zapraszam Was na stronę : www.faketattoos.se

 
Firma Fake Tattoos zajmuje się sprzedażą naprawdę oryginalnych tatuaży na całym świecie. 
Każdy tatuaż jest z osobna projektowany, a na skórze wygląda jak prawdziwy.
Dla osób niezdecydowanych to dobry pomysł, gdyż tatuażu w każdej chwili można się pozbyć.
 Zapraszam wszystkich do zapoznania się z ofertą sklepu na ich stronie :)



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Jak wam się podoba zdobienie paznokci ?

Co sądzicie o takich tatuażach ? :)



Bye,
xoxo

Komentarze

  1. Paznokcie - cudeńka! Od razu na myśl przychodzi mi plaża i słońce. <3

    Tatuaże są świetną sprawą, ale tylko te tymczasowe. Owszem, podobają mi się te normalne i tu nie chodzi o to,że nie odważyłabym się ich zrobić bo boli. Chcesz być piękna, to cierp. :) Po prostu ja nie jestem niestety w stanie utrzymać jednej figury, raz jestem grubsza, raz chudsza. Skóra się a to kórczy, a to rozciąga. ;> To nie dla mnie :) Ale dla innych, którym waga się nie rusza jak najbardziej :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne paznokcie, zresztą jak zawsze <3 Twój blog jest baaardzo inspirujący :) Powinnaś mieć o wiele więcej obserwujących. Aaaaa i czekam na mixy zdjęciowe bo uwielbiam takie posty :D I więcej twoich zdjęć :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ pięknie :) zdolniacha z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. paznokcie nie przypadły mi do gustu, ze względu pasków. nie przepadam za takimi na paznokciach niestety. ale kolorystyka jest fajna:)
    a co do tatuażu, planuje właśnie zakup takiego, bo nie jestem zdecydowana co do usytuowania jednego z tatuaży które chcę, więc mam zamiar zobaczyć, gdzie będzie lepiej wyglądać na żywo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt! ;-))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mani. Co do tatto fajna sprawa, można zobaczyć jak by się nasz wzór prezentował zanim zrobi się go na stałe.

    OdpowiedzUsuń
  7. ♥ ~.~ B O B A S ~.~ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Tatuaże wyglądają świetnie!
    a paznokcie w pięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, ale optymistyczne pazurki:) Piękne wykonanie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne mani ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne, eneretyczne połączenie kolorów ;)

    a tatuaże uwielbiam, i te prawdziwe i sztuczne. osobiste dzieła sztuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow szacunek za tak równe paski :o jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno mnie u Ciebie nie było, nadrabiam i zapraszam do mnie, bo Ciebie też ostatnio nie widziałam :/

    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, jestem u Ciebie pierwszy raz i juz wiem że to błąd! :D Świetny blog!! Kochana, paznokcie są przepiękne <3 Zapraszam do mnie na bloga! Aktualnie trwa konkurs, a do wygrania dowolnie wybrana przez Ciebie para butów! ;) Jesli jesteś zainteresowana to zapraszam:) Buziaki! <3

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne paznokcie <3 wow! Zapraszam do mnie na bloga! Aktualnie trwa konkurs, a do wygrania dowolnie wybrana przez Ciebie para butów! ;) Jesli jesteś zainteresowana to zapraszam:) Buziaki! <3

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. strasznie podobają mi się te neonowe paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥