niedziela, 28 kwietnia 2013

Fake Tattoos i inspiracje - Amoi blog

Hey !

Dawno nie dodawałam żadnego posta, ale ostatnio wiele się działo
i nie miałam zbyt wiele czasu.

Dzisiaj przedstawiam Wam tatuaż firmy Fake Tattoos .

Firma Fake Tattoos zajmuje się sprzedażą naprawdę oryginalnych tatuaży na całym świecie. 
Każdy tatuaż jest z osobna projektowany, a na skórze wygląda jak prawdziwy.
Dla osób niezdecydowanych to dobry pomysł, gdyż tatuażu w każdej chwili można się pozbyć.
 Zapraszam wszystkich do zapoznania się z ofertą sklepu na ich stronie :)

Jeden z moich tatuaży z tego zestawu




Aplikacja tatuażu jest bardzo łatwa.
Naklejamy tatuaż na wybrane miejsce. Następnie ( najlepiej wacikiem )
nakładamy trochę wody i odczekujemy 30 s.

Ja cieszyłam się moim tatuażem 4 dni.
Pewnie tak krótko ze względu na jego miejsce.

Jak Wam się podoba ? 

+ inspiracje 












żródło : tumblr

Bye,
xoxo

24 komentarze:

  1. Śliczna jesteś :* Tatuaż robi wrażenie ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tatuażyk^^ Faktycznie z takimi tatuażami to dobry pomysł^^
    Świetne inspiracje^^
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli tatuaż, to jak dla mnie tylko prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łądnie się prezentuje ten tautaż. ale w sumie, jak na 4 dni to trochę szkoda pieniędzy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy jak będą się inne trzymać w innych miejscach :)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie wygląda ten tatuaż!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie to wygląda :) ja mam prawdziwy więc póki co przy nim pozostanę.

    OdpowiedzUsuń
  7. ta inspiracja zdjęcia z dachu budynku wymiata, choć ja bałabym sie o swój sprzęt..
    a tatuaż to dobra opcja dla osób niezdecydowanych na prawdziwy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny, ale szkoda że tak krótko się utrzymuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, przesuper! to coś dla mnie, właśnie zastanawiam się nad tatuażem ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Tatuaż świetny, pewnie nie jedną osobę nabrałaś. :D

    (www.ITSPAULINAB.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie, ale miejsce nie bardzo jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, siwetny ja tez chce wlasnie jakis tatuazyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajny ten tatuaż ;D Szkoda że tak krótko się utrzymuje .

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Inspiracje cudne <3 aż mi się ciepło zrobiło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten tatuaż, faktycznie to jest dobra myśl, nie trzeba robić na stałe:) Mnie inspirują najbardziej widoki i piękna pogoda ^^ Ale można sobie tylko pomarzyć wśród tej pluchy :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo dobrze wiedziec o czymś takie, chociaż chyba juz o tej firmie słyszałam wcześniej! :D
    zapraszam do siebie, myślę, że cos Ci się spodoba! :)
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. masz może jeszcze jakieś tatuaże? będziesz zamiawiać jeszcze? jestem zainteresowana tymi tatuażami, ale nie ufam wysyłkom z zagranicy..

    OdpowiedzUsuń
  18. tak mam jeszcze inne tatuaże i będą one wkrótce prezentowane na blogu.
    raczej nie będę zamawiać ponownie. nie są aż tak trwałe jak mi się wydawało.

    pewna polska firma też takie sprzedaje, co prawda nie wiem jaką mają jakość, ale możesz spróbować :)

    tutaj : http://www.dometwice.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Hmm..Szczerze za bardzo nie pamiętam, bo to było dawno, ale
      chyba jakoś do 2 tygodnii :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥