Zdobienie paznokci z fioletowym lakierem Virtual Fashion mania - Amoi blog

Hey !

Od jakiegoś czasu szukałam lakieru w kolorze ciemnego fioletu.
I znalazłam za bardzo kuszącą cenę 1,99 !

Jedna warstwa daje już satysfakcjonujące krycie, ale dwie prezentują
idealny kolor :)



Przykładowe zdobienie paznokci z wykorzystaniem tego lakieru :  



Moja opinia :


Lakier jest naprawdę dobry. Najbardziej jestem zaskoczona tym, że wystarczy jedna warstwa, aby osiągnąć efekt końcowy! Bardzo szybko wysycha. Ma piękny, lustrzany połysk!
Długo utrzymuje się na paznokciach i nie odpryskuje - u mnie zaczyna się delikatnie ścierać od końcówek.
Ma fajny pędzelek i jest niedrogi.
Za cenę 1,99 - mój HIT !
Zdecydowanie polecam !


 Jak Wam się podoba ? 



Bye,
xoxo


Komentarze

  1. Super kolor:)Zdobienie też bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor lakieru jak również zdobienie fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie to wygląda:)
    ja właśnie szukam tych lakierów w mojej biedronce, i doszukać się nie mogę:(

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek! masz bardzo zadbane paznokcie! ♥
    przepiękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne zdobienie :) i świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze zdobieniem wygląda bardzo elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. paznokcie i efekt zdobienia cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ze zdobieniem wygląda cudownie!
    pionowe paski dodatkowo wydłużają płytkę :)
    super.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczneee ale bym nie zrobiła ja nie przepadam za lakierami jedynie każdy palec w innym koloru albo czarne:))
    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi sie :)
    zapraszam do mnie http://elizabecauseiheveyou.blogspot.com/2013/03/30.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne pazurki ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej chciałabym miec takie paznokcie jak ty, take zadbane i w ogóle. Nie to, co moje - poobgryzane, łamliwe. ; ( Pozdrawiam! <3 Obserwujemy? ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. wooow nieziemsko! serio! ale bym chciała tak umieć !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łaaaał robią wrażenie ! <3



    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam ten kolorek w Biedronce za 2zł. Była przecena. Pozdrawiam.zapraszam na rozdanie z Silcare.

    OdpowiedzUsuń
  16. proste ale bardzo efektowne zdobienie. Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥