piątek, 1 marca 2013

Zdobienie paznokci - czarno-bordowo-białe - Amoi blog

Hey !

Wykonałam zdobienie paznokci z użyciem naklejek na 
paznokcie z firmy Donegal .

Step by step :

1. Nakładamy dwie warstwy czarnego lakieru. ( Miss Sporty )
2. Następnie malujemy paznokcie do połowy bordowym lakierem. ( Lovely, Moulin Rouge)
3. Naklejki na paznokcie przecinamy na pół i przyklejamy. ( Tutaj kupisz : Klik )

Efekt : 




 Do wykonania użyłam :

 
Tutaj kupisz naklejki : [ KLIKNIJ ]



.

Jak Wam się podoba efekt ?


Bye,
xoxo

39 komentarzy:

  1. nie mialam nigdy zadnych naklejek, jestem ciekawa czy bym sobie poradzila:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pięknie :) niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super efekt, fajnie wyszło z tymi naklejkami

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny efekt! <3

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne *_* po prostu brak mi słów, bardzo mi się podobają. :)
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne, eleganckie zdobienie paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie ci wyszło, bardzo fajny pomysł ♥ :)

    zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie , chociaż ja bym miała problem z pomalowaniem paznokcji do połowy ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm... Ciekawe, ciekawe. Czegoś takiego jeszcze nie próbowałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję ślicznie :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz cudownie długie paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham Twoje pazurki ! <3



    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakieee piekne <3 świetny blog! zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne pazuuuurki <3
    Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. wow!! To musiało wymagać sporej cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł i efekt!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne pazurki! muszę spróbować zrobić! :)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super efekt :) Mam taki sam czerwony lakier, ale na moich pazurkach się tak nie błyszczy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥