Lakier Beauty Shine by Donegal Pink, nr.7107 - Amoi blog

Hey ! :)

Przedstawiam Wam mój kolejny lakier z serii  Beauty Shine
by Donegal nr.7107
  
Cena : 6,99 zł

Lakiery z tej serii szczególnie pokochałam za połysk!






Moja opinia : 
- zdecydowanie lubię małe buteleczki
- fajna konsystencja
- dobry pędzelek 
-szybko schnie
- dobrze się zmywa
- duża paleta kolorów
-piękny połysk
Tu dostaniesz : [ KLIKNIJ ]
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  Jak Wam się podoba ?


Bye,
xoxo

Komentarze

  1. Piękny kolor uwielbiam takie :)
    Jeśli masz ochotę zapraszam na konkurs z pośród osób które wyrażą chęć udziału zostaną wylosowane nagrody niespodzianki http://sowinska-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny, naprawdę śliczne są tam kolory. Ja uwielbiam pastelowe. ;) Albo bordowe jeśli już coś z mocniejszych. ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolorek;) ale jeszcze ładniejszy jest kształt Twoich paznokci! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kształt twoich paznokci jest super! Chciałabym mnieć takie paznokcie. Kolor ładnie się reprezentuje! Chyba się skuszę..

    http://crazylifesaccordingtoclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki Tobie chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi :) ;*

      uwielbiam tą serię za ten połysk *.* polecam !

      Usuń
  6. Śliczny :) Kocham róże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny kolor i m faktycznie niesamowity połysk <3 !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie drogi , a ładny ; )
    Kocham różowy ♥
    Obserwujemy ?? : )
    Ja już ♥
    Pozdrawiam ; )

    klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolorek :3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolor i fajny połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze genialnie. Czekam na jakiś filmik z poradami jak wyhodować i pielęgnować Twoje paznokcie. Są obłędne ! <3



    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor tego lakieru:)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. No tego lakieru jeszcze nie miałam ,trzeba spróbować ,bo bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie ladne, a mnie zaczynaja wkurzac dlugie paznokcie, nie wiem dlaczego, tak ladnie wygladaja :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne masz paznokcie i zjawiskowy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny taki, jakby malinowy ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog, będę wpadać + wpadnij na kilka sekund http://luuvmy.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie sie prezentuje :) Zapraszam takze do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny ten lakier, bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach. Muszę rozejrzeć się za nim!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolor, mam kilka lakierów Donegal, jak dla mnie zbyt krótko się utrzymują na płytce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. super kolor, idealny na lato :)

    www.stylizacjapaznokcii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. jaki sliczny kolor! masz piekne paznokcie :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. beautiful colour <3 <3
    what about following each other?
    let me know :)
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny połysk :) Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeju piekny kolor !

    theladyaleks.blogspot.com

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przecudowny kolor lakieru, ale twoje paznokcie.. <3 Jak o nie dbasz?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥