piątek, 22 lutego 2013

Lakier Beauty Shine by Donegal Nude, nr.7125 - Amoi blog

Hey :)

Mój nowy nabytek lakierowy to lakier Beauty Shine nr.7125 od
firmy Donegal :)

Opis producenta :

Nic tak nie poprawia nastroju kobiety jak odrobina koloru w życiu. Paleta lakierów Beauty Shine obejmuje 32 barwy – dłonie mogą zmieniać się jeszcze szybciej niż kobiece nastroje. Wypróbuj kolorową feerię barw Beauty Shine i zacznij żyć pełnią blasku !
  
Poznaj paletę kolorów Beauty Shine, dzięki użyciu nanocząsteczek usunięcie lakieru staje się bardzo proste i szybkie. Zastosowane przez nas składniki pozwalają  na ultraszybki czas schnięcia.
  • Dzięki formule ECO, lakiery Beauty Shine są w pełni bezpieczne dla zdrowia,  nie zawierają substancji szkodliwych, takich jak Toluen, Formaldehyd czy DBP.
  • Produkt nie pozostawia przebarwień na naturalnej płytce. Nanocząsteczki zawarte w produkcie pozwalają osiągnąć maksymalną trwałość do 5 dni bez odprysków i pęknięć. Nowoczesna samopoziomująca formuła gwarantuje, że lakier nie pozostawia smug, a jego nakładanie będzie dla Ciebie czystą przyjemnością.  Intensywny pigment gwarantuje, że jedna warstwa lakieru w pełni kryje naturalną płytkę paznokcia, a efekt połysku jest olśniewający.
  • Pojemność : 6 ml.



Oto on :
 

Moja opinia : 

- zdecydowanie lubię małe buteleczki
- fajna konsystencja
- dobry pędzelek 
-szybko schnie
- dobrze się zmywa
- duża paleta kolorów
-piękny połysk

Tu dostaniesz : [ KLIKNIJ ]


+ z dodatkiem lakieru z drobinkami z Essence





Jak Wam się podoba lakier ? ;)



Bye,
xoxo

35 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek :*
    ale masz piękne paznokcie.

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier jest świetny :) zapraszam do mnie
    aleksa-aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zazwyczaj nie lubię, jak prześwitują końcówki, ale w tym przypadku zupełnie mi nie przeszkadza!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny jest, brakuje mi czegoś tak naturalnego w kolekcji ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor piękny, szybko wysycha- jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. paznokcie wyglądają cudownie :) kolor ładny i naturalny! Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie wyglądają świetnie! <3.

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny efekt na ślicznych paznokciach ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten kolor :) muszę go mieć :) paznokcie... świetne !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. lakier piękny a z drobinkami cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie się prezentuje :> zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ty masz cudowne paznokcie...! Rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi sie podoba, mam rowniez z tej firmy i tylko troche szybko odpryskuja :< Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne paznokcie *.*
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny kolorek, ostatnio mi się podobają kolory 'nude' :)
    jasne, że obserwujemy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne, z tym brokatem to cudne są <3
    Dziękuję za miły komentarz i możemy siebie obserwować :)
    Ja już, teraz twoja kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten z brokatem cudny <3
    Obserwujemy? http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. te borkatowe, naturalnie ale z klasą <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten lakier jest cudowny! Ostatnio sama mam bzika na punkcie lakierów w beżach i fioletach :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor lakieru cudowny :) jestem fanką nude :)ale wersja bez brokatu bardziej mi pasuje :)


    Follow Me - I will Follow You back <3
    classicorcool.blogspot.com
    http://www.facebook.com/classicorcool

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z opiniami powyżej , kolor genialny .
    Zapraszam do mnie ;) Pomagam wybrać idealne szpilki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładny kolor, taki delikatny ;)
    obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wygądają paznurki po przejechaniu jeszcze tym lakierem z drobinkami<3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie czyta mi się Twoje posty, możliwe, że będę wpadać tu częściej.
    Obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne! takie naturalne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Donegal fajnie się nakłada, jednak aby wytrzymał długo na paznokciach potrzebny jest top coat.Fajnie wygląda z tym lakierem z essence.

    OdpowiedzUsuń
  27. z drobinkami prezentuje się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale ty masz zadbane paznokcie *.* dbasz o nie jakoś specjalnie? jak przygotowujesz je do malowania? będę wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥