Sally Hansen Xtreme Wear - Cosmic Blue 05 - Amoi blog

Sally Hansen Xtreme Wear - Cosmic Blue 05

Specyfikacja - Lakier jest perłowy z różnokolorowym brokatem

Lakier Xtreme Wear (11,8ml)
Opis rozszerzony:  Ten "Ekstremalny" lakier do paznokci jest wzbogacony w wapń i proteiny, które wzmacniają płytkę paznokciową. Związki bio aktywne uelastyczniają i uodparniają paznokcie na odpryski, rozdwajanie i łamanie. Posiada wygodny, wąski pędzelek pozwalający na dokładne rozprowadzenie lakieru na płytce paznokciowej. Piękny manicure przez 7 dni.

Tutaj dostaniesz[ KLIKNIJ ]







Moja opinia :
 Lakier posiada bardzo fajny pędzelek. Szybko schnie. Jest rzadki, wiec 
do uzyskania efektu jak na zdjęciach trzeba użyć minimum dwóch warstw. 
Ja użyłam trzech. Jest średnio trwały. Myślę, że najlepiej prezentuje się na paznokciach 
w słoneczny dzień. Wtedy drobinki mienią się na wszystkie kolory tęczy :)

 Tutaj dostaniesz[ KLIKNIJ ]



Co o nim sądzicie ?

.

Komentarze

  1. mam i lubię, cudny jest, tylko szkoda, że tak mało brokatu się nakłada

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda na Twoich pazurkach :)



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  4. O mój Boże, ale cudo!!! *.*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek śliczny ;)
    pozdrawiam :D

    http://roznokolorowa95.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny!!

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że tak mało drobinek pozostawia na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny !!

    sallmone-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie to nie maluję paznokci, ale ten lakier jest bardzo ładny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny, nietypowy lakier! podobają mi się te podłużne drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wygląda :)

    buziaki :* :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne paznokietki :)

    proszę zagłosuj na mnie w konkursie ANSWEAR.com!!
    http://apps.facebook.com/click_contest/page/gallery?fanpage=456&lang=pl

    z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładny ten lakier i świetny efekt ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczny ten lakier *.*

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie takiego szukam ;)
    świetny ;>
    Podoba mi się Twój blog, zapraszam do siebie , obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Aw, so beauiful color!!!

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  19. Na zdjęciach wygląda ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały kolor! Jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wygląda na paznokciach, kojarzy mi się z kosmosem ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Otagowałam Cię do tagu The versatile blogger ! Szczegóły u mnie http://themaniablog.blogspot.com/2013/01/tag-versatile-blogger_30.html

    OdpowiedzUsuń
  23. o kurczę, zakochałam się w tym lakierze! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej! :) Nominowałam cię do Liebster Awards :) Pytania na lolliesolies.blogspot.com :*

    + śliczny ten lakier *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz piękne paznokciee .. pozdrawiam ;33

    OdpowiedzUsuń
  26. w buteleczce wygląda pięknie, za to na paznokciach traci na uroku.
    Gdyby był jakiejkolwiek innej firmy niż SH to na pewno bym kupiła, ale miałam jej już dwa lakiery i za każdym razem się zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie wygląda. pewnie w sztucznym świetle migocze jak diamenciki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥