wtorek, 4 grudnia 2012

Niebieskie ombre na paznkokciach, ombre nails / Inspiracje

Hey :)

Ostatnio wykonałam niebieskie ombre na paznokciach . 
Można powiedzieć, że zdobienie jest inspirowane pogodą za oknem , 
lecz kolory wybrałam przypadkowo :)

Do wykonania użyłam :

- Essence colour&go 75 gleam in blue
- Deborah Milano Prêt-à-porter 53 Fly high
- Miss Sporty - zwykły biały lakier
- Flormar nail enamel 392 - brokatowy

Efekt :



 
Za oknem zimowo, więc trochę inspiracji :










Jak Wam się podoba taki efekt ? :)



.
Bye <3

55 komentarzy:

  1. To nie ombre lecz cieniowanie, ombre jest wtedy kiedy każdy paznokieć jest pomalowany lakierem o ton ciemniejszym.jaśniejszym:)
    Aczkolwiek fajnie Ci wyszło, tak zimowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ombre = cieniowanie , xd

      Usuń
    2. Zgadzam się ;) nie wiem czego, ale dużo ludzi myli te pojęcia. Mimo to, podoba się!

      Usuń
  2. bardzo ładne, ja chyba zaraz wymodzę sobie coś zimowego na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie zimowe :). Ślicznie wyszło, kojarzy mi się z tym, co właśnie widzę za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne inspiracje i fajne pazurki;))

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt końcowy bardzo fajny, jednak zdecydowanie nie są to moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne Twoje ombre, w zimowym klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci wyszło!!:))
    pozdrawiam!!Cammy

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie nigdy ombre nie wychodzi na pazurkach także zaprzestałam starań, tobie wyszło bardzo fajnie :D

    cieszę się, że się zdjęcia podobają, wyciągnęłam sąsiadkę by mi cokolwiek porobiła, bo nie ma mi kto robić zdjęć :]

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi sie twoje ombre :) mi nigdy nie wychodzi ale ciagle próbuje

    mam nadzieje ze wpadniesz do mnie zostawisz komentarz i napiszesz co myslisz o moim blogu
    zapraszam na http://gusiak15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne wyszły Ci te paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne pazurki, bardzo zimowe;)

    OdpowiedzUsuń
  12. w przypadku ombre na paznokciach, wolę jednak zdecydowanie efekt kiedy płynnie przechodzą kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne połączenie kolorów :) tak zimowo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszło bardzo ładnie ale gdyby kolorki przenikały przez siebie to by było wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudeńka ♥ są one naturalne?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczne te paznokcie ;) Cudowne zdjęcia , bardzo mi się podobają ;)

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie Ci to wyszło, od razu kojarzy się z zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne te paznokcie, tak samo jak inspiracje ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym sobie nie umiała zrobić takich paznokci ale u Ciebie bardzo mi się podobają

    dodałam do obserowanych

    OdpowiedzUsuń
  20. KONKURS na bloggerkę 2012!

    Chętnie nominuję Twojego bloga do konkursu na najlepszą bloggerkę 2012! Nagrodą jest reklama bloga i nie tylko! Szczegóły: http://hoe-e.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne pazurki, jak ja bym chciała, żeby na moich paznokciach się coś takiego utrzymało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. to nie ombre, ale paznokcie masz rewelacyjne <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. sliczne pazurki :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie to wygląda na pazurkach :)

    www.2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. You have a great look and a great blog! <3

    By the way, I'm hosting two fabulous giveaways!
    Lancer Method Skincare giveaway (Oprah's Favorite Things) and JewelMint jewelry giveaway (I'm giving away three pieces!)

    goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of an LA fashion lawyer living life in the fab lane

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, jeśli jesteś zainteresowana własnymi zarobkami bez wychodzenia z domu(kto by nie był!), wejdź koniecznie na mojego bloga. Znajdziesz tam odpowiedź na wszystkie pytania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie te paznokcie wyglądają :)
    moje ombre wygląda inaczej, ale to Twoje też sobie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. swietne paznokietki i swiateczne obrazki :)

    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  29. love this color and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Thank you!
    I follow you now!:)
    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo nietypowe ombre! przejścia są wyraźne, ale dobrze się komponują- kolory są świetnie dobrane.
    fajnie wygląda z tym shimmerowym topem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. lovely photos !!!

    maybe you want to follow each other? just let me know!! kisses

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥