TAG: Liebster Blog Award i trochę mnie

Hey <3

Postanowiłam od razu odpowiedzieć na tag, bo później pewnie nie znalazłabym czasu :)


Dostałam wyróżnienie od :


Bardzo mi miło :*

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Pytania od Zjemciklapki :

 
1. Twój ulubiony gatunek muzyki?
Pop.
2. Najciekawsza książka, którą ostatnio przeczytałaś/eś?
Ostatnio mało czytam, ale najciekawsza książka to Dolina Szkieletów, P.Carman

3. Jaki film polecasz?
Godziny.
4. Co studiujesz/studiowałaś/będziesz studiować?
Jeszcze nie wiem.
5. Twój ulubiony zapach?
C-Thru amethyst
6. Masz zwierzaka w domu?
Nie mam.
7. Jaki utwór muzyczny polecisz?
8. Ile najwięcej wydałaś na lakier do paznokci?
20 zł
9. Twój najdroższy ciuch/część garderoby?
Kurtka i buty :D
10 Lubisz gry komputerowe? Jak tak to jaka jest Twoja ulubiona?
Need for speed i Sims 2 i 3 <3
11. Ulubiony kanał na YouTube?
Od lat 
Pytania od  LuiKa :

1. Paznokcie naturalne czy sztuczne ?
Zawsze naturalne.
2. Czerwień czy nude?
Czerwień <3
3. Kolczyki wieelkie czy drobne kuleczki?
Raczej drobne kuleczki.
4. Arbuz czy banan?
Arbuz *.*
5. Na oku kreska górna czy dolna?
Górna ^^
6. Jeśli drogeria to sieciówka czy mała osiedlowa?
Obojętne :)
7. Rajstopy na zimę czarne czy kolorowe?
Czarne.
8. Szpilki czy buty ‘do latania’?
Żależy.
9. Gotówka czy karta?
Gotówka.
10. Kosmetyk, bez którego nie możesz żyć?
Carmex.
11. Bywasz u kosmetyczki? Na jakich zabiegach?
Nie.

Moje nominacje : 


Moje pytania :
1. Jaka jest Twoja ulubiona marka lakierów do paznokci ?
2. Twój ulubiony film ?
3. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
4. Ulubione czasopismo ?
5. Jakie jest twoje hobby ?
6. Gdzie chciałabyś się wybrać na wakacje ?
7.Ulubiony kosmetyk ?     
8. Ulubiony sklep z ubraniami ?
 9. Lubisz zimę ?
10. Ulubiona piosenka ?
 11. Lubisz tagi ?

Parę moich fotek :





 

 So, bye <3

Komentarze

  1. fajny tag :)
    podobają mi się te zdjęcia :)

    zapraszam u mnie konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie, że odpowiedziałaś na tag ;) zachęcający tytuł książki, może przeczytam.
    jesteś śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te tagi są fajne, ale wtedy kiedy nie oznacza Cię na jednym 10 osób XD

    masz ochotę zaobserwowac się nawzajem ? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi

    Check out our online store and lucky shoppers will have a chance to get a Worldwide Giveaway and win a Discount Coupon and free worldwide shipping for our Year End Sale..

    Regard,
    tera-cotta shopping cart

    Don't miss this chance!!!!!!

    http://www.hayfee.co.cc

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zdjecia, jest nawet maff :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje otagowania. Swietne zdjecie z Maff :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję nominacji ,
    sweet fotki

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdj <3

    zapraszam do mnie: marilynstattoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny tag , mozna dowiedzieć się pare rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie brałam udziału w takich pytaniach, fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥