środa, 28 listopada 2012

Jak zdobyć darmowe okukary ?

Hey <3

Dzisiaj filmik dla zainteresowanych tym jak zdobyć darmowe* okulary FIRMOO



*Jedyna rzecz za którą musimy zapłacić to przesyłka .
 ( przy pierwszym zakupie obowiązuję darmowe okulary )

Polecam okulary z tej firmy :) !
Są bardzo dobrze wykonane . 
Do okularów dołączone jest etui plastikowe i materiałowe , ściereczka,
zestaw śrubek i nosków oraz mały śrubokręt :)
 
Kilka zdj :
 


 

Co sądzicie o tej firmie i okularach ? 

:)

.

21 komentarzy:

  1. pasują Ci takie duże oprawy , ja bym się źle czuła , co do jakości oprawek to uważam że są takie jak i naszych salonach , lepsze , gorsze , zależy na co sie trafi

    OdpowiedzUsuń
  2. nie byłam, ale jestem okularnicą więc może wypróbuję. ile ta przesyłka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Te, które sobie upatrzyłam są na razie niedostępne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile trwało realizowanie całego zamówienia? ;p
    ewkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przesyłka idzie przeważnie od 4-7 dni. czasem szybciej.

      Usuń
  5. Ja czekam na okularki od nich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od dawna mam ochotę skorzystać z tej oferty. muszę się w końcu zebrać i złożyć zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że się powarzam, ale te okularlki są cudowne :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie ci, ja właśnie czekam na okulary od nich.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz w tych okularach;)

    OdpowiedzUsuń
  10. okulary fajnie do ciebie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  11. tak. zdecydowanie do twarzy Ci w tych oprawkach.. Sama nosze okulary, tylko... zastanawiałma się jak bym w nich wygladała... no cóż..

    obserwuję Twojego bloga i mam nadzeije, że moge ;iczyc na to samo ;p?

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne okulary :)
    btw, śliczna jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ich okulary, jestem bardzo zadowolona.
    Twoje oprawki są super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥