sobota, 13 października 2012

Niebieskie ombre z brokatem - niebieskie lakiery do paznokci

Hey ! <3

Ostatnio dosyć często robię ombre na paznokciach .
Zdecydowanie mi się podoba i jeszcze pewnie przez długi czas mi się nie znudzi :)


Z brokatem ;



i tu bez brokatu :



Użyłam :

- czarny lakier Miss Sporty
- ciemny niebieski Flormar 47
-jasny niebieski Essence 75 gleam in blue


Mój zbiór niebieskich lakierów <33 :





Jak Wam się podoba ?

Macie któryś z niebieskich lakierów ? :)








+ inspiracje 




Miłego popołudnia,
xoxo

30 komentarzy:

  1. swietny efekt...bardzo mi sie podobaja paurki:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne inspiracje ♥ I paznokci mmm....

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze pazurki są genialne ;)
    Niezła kolekcja lakierów

    OdpowiedzUsuń
  4. o boshe ale piękne!!! pędze po podobne lakiery!
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam jeszcze ombre na paznokciach ,
    ładny zbiór niebieskich lakierów !

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam niebieski lakiery.
    Choć sama mam tylko jeden to wkrótce będę miała tyle co ty.

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, genialny efekt na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie ! :D

    Obserwuję, będzie mi bardzo miło jeśli do mnie zajrzysz i zaoobserwujesz, to dla mnie ważne :)
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z brokatem wyglądają trochę jak galaxy ;3
    Zapraszam do mnie ^^
    + Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ombre :)
    Zapraszam na konkurs ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię niebieskie kolorki lakierów :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. ombre sa genialne i to jeszcze w ciemnonieboeskim kolorze;) bomba;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, sliczne te pazurki :) pozdrawiam, Nicole :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci wyszły te paznokcie! CO ja bym dała, żeby mieć taką wprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie wyszło to ombre! :D
    Zzapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne paznokcie! ♥.♥

    『 POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO SIEBIE ~~~~ ♥ 』

    OdpowiedzUsuń
  17. I really love the nails ;) So nice pictures ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥