Ombre nails - blue & pink - jak zrobić ombre nails ?

 Hey !
Dziś kolejne ombre w moim wykonaniu :)

Niektóre z Was prosiły mnie o instrukcję .
Znalazłam taką w sieci  : 




 Moje ombre : 


 




 

Użyłam :
 - Essence 75 gleam in blue
- Flormar 392
-Golden Rose 142

+ ciemny niebieski z Bell którego zdjęcia nie mam ;F





Podoba Wam się nadal efekt ombre na paznokciach ? :)



---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Zapraszam Was na stronę :




Komentarze

  1. Genialne paznokcie :)! Ja kilka razy próbowałam tej techniki, ale jakoś mi nie wychodziło, wydaje mi się, że gąbka, której używałam miała za duże te "oczka". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne♥ *.*
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyszło, ja próbowałam 2 razy i nie wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszło. Takie galaktyczne ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w Twoim ombre ! *.* zajebiscie wyszło ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje ombre wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze tak pięknego ombre nie widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. wow z brokatem są cudowne! wręcz idealne :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne te Twoje ombre!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałaś ode mnie słodką babeczkę wyróżnieni-ową , gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ale extra!! muszę kiedyś spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  12. taaak:) nadal nam się podoba;). tak się zbieram i zbieram ale ja nawet frencha sama nie potrafie zrobić;p co dopiero to;p

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjne!, próbowałam kiedyś ale mi nie wyszło, natomiast u Ciebie istne cudo ! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądają pięknie! ah szkoda, że nie mam talentu, moje pierwsze ombre było strasznie koślawe :(

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądają świetnie! Szkoda, że ja nie mam talentu do malowania parkoci :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. długo nie robiłam ombre na paznokciach :) chyba muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, zawodowo. Dawno tak starannie zrobionego ombre na paznokciach nie widziałam. Bardzo mi się podoba! :) Świetnie prowadzisz swojego bloga, dobrze się czyta i ogląda twoje zdjęcie ♥
    Zapraszam do mojego bloga. Może zaobserwujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. omg fantastic!świetnie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  21. super paznokcie ;) zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie to wyglada :) ( masz genialnego bloga )
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥