poniedziałek, 17 września 2012

Okulary Firmoo.com w stylizacji Flower power - vintage dress

Hey !

Kilka dni temu przyszła do mnie paczka z okularami ze sklepu internetowego FIRMOO
Od zamówienia okulary otrzymałam bardzo szybko.

Postanowiłam wybrać lenonki, gdyż od dawna na takie polowałam :) 

Oto one :




Okulary są bardzo dobrze wykonane . 
Do okularów dołączone było etui plastikowe i materiałowe , ściereczka,
zestaw śrubek i nosków oraz mały śrubokręt :)




 Mój model : Kliknij




Coś dla Was : 


  Program firmy Firmoo  polega na tym, że kupując pierwszy raz okulary płacimy za samą przesyłkę! . Wynosi ona 18,75$ czyli ok 60 zł. Niezależnie czy okulary przeciwsłoneczne czy korekcyjne. Program jest bardzo atrakcyjny i uważam, że warto z niego skorzystać. A więcej możecie dowiedzieć się TU.
 

Oto stylizacja z wykorzystaniem nowych okularów ^^ :)






Co sądzicie o okularach  ?

:)
.

25 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz w tych okularach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja, okulary pasują idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie okularki...świetnie wyglądasz w nich.

    OdpowiedzUsuń
  4. You look amazing, and your dress is so beautiful! :)

    X Camilla

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz w tych okularach, nie każdemu pasują :)
    fajne fotki =)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedys mialam takie okulary. kazde musi miec kiedys takie okulary:)
    pozdrawiam
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. ile czasu czekałaś na przesyłkę ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. o mom, ale masz piękną sukienkę, boski zestaw! A w okularach Ci bardzo ładnie! ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne okulary, cały outfit jest fenomenalny. :)


    xoxo, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  10. tez sie nad tymi okularami zastanawiałam:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest przepiękna, również posiadam lenonki i jestem bardzo zadowolona.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ŁADNE MASZ WŁOSY I ŁADNE LENONKI

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie i stylowe okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  14. You are born to get this pair! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥