czwartek, 30 sierpnia 2012

Neon yellow nail polish. - Safari trendy colour

Hey !
Dzisiaj przedstawiam Wam lakier Safari trendy colour w kolorze żółtego neonka :)

 Mimo, że ostatnio przeczytałam jego niepochlebną recenzję - jak zobaczyłam jego kolor w sklepie
musiałam go kupić ! :D

Rzeczywiście lakier sam w sobie do malowania się nie nadaje,
ale żeby otrzymać upragniony efekt użyłam jeszcze 2 innych lakierów.

Pod lakier żółty : Lovely Color Mania
Na lakier żółty : Golden Rose nr 157




Oto mój efekt :



 Użyłam :




Golden Rose 157

Przypadł Wam do gustu kolor ? :))


+ zdjęcie z wczoraj  xd






22 komentarze:

  1. Efekt wart poświęcenia chwili :0
    Zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ma boski szkoda, że się tyle trzeba z nim namęczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek cudowny, ale nie miałabym cierpliwości, żeby się z nim tak bawić. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor, ale kiepskie krycie, a szkoda:(

    Świetna fotka:D

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za reklamę, śliczne paznokcie :) mam nadzieję że mi takie zrobisz przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolorek !
    dziękuję za komentarz i obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. omg! ten kolor jest cudowny!
    Jeżeli masz czas wpadnij :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. przyznam, że ładnie wyglądają te paznokcie, mimo wszystko sama bym nie zrobiła sobie takich paznokci. Zbyt neonowy. :D

    Wpadniesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny kolorek !

    fajny blog,obserwuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. lakier naprawdę daje po oczach! a jakie długie paznokcie :)
    pozdrawiam Cię serdecznie :)

    http://www.wprawkidokrakowskiejawangardy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :))

    Zapraszam do mnie : http://inspiration-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go i muszę przyznać że jest przepiękny ! ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥