środa, 18 lipca 2012

Inspiracje - podróże & wakacje

 




Piękne miejsca ! <33



.

26 komentarzy:

  1. ojjj tak;) nie wiesz, gdzie zrobione zostało zdjęcie 2? super miejsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie wiem, ale zdjęcie pochodzi z tej strony :

      http://coe-photos.tumblr.com/

      :)))

      Usuń
  2. Klimatyczne! <3 Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na podróż papierkowym samolotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm piękne inspiracje :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuuuję pięknie ;* Cudowne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  6. jeżeli lubisz rozdania serdecznie chciałabym Cię zaprosić do rozdania,które znajduje się u mnie na blogu pod adresem: http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html ! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. gdyby tak można było odwiedzić te wszystkie miejsca

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh marzą mi się już wakacje :P a tu jeszcze tyle czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wybrałabym się na jakieś wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. TAKA JABŁOŃ JAK U MOJEGO TEŚCIA W OGRODZIE :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne zdjecia :)
    świetny blog, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Adorei o blog, muito lindo, amei tudo. Parabéns mesmo, vou sempre estar aqui (:

    ontendency.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O ja! Piękne miejsca, chętnie bym sobie tam spędziła wakacjeee :)
    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania jest cudowna bransoletka z Twoim imieniem <3 Na prawdę warto! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki klimat! ja już chcę na wakacje!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. az chcialoby sie tam wszedzie być ..:)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne inspiracje,miejsca są rzeczywiście piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj :)
    Chciałabym serdecznie zaprosić cię na mojego nowego bloga poświęconego fotografii. Przepraszam za tzn. `spamowanie`, lecz jest to tylko wiadomość do osób które aktualnie obserwuję. Fotografia jest moją pasją od bardzo dawna i miło będzie jeśli wpadniesz i będziesz oglądać moje poczynania :)

    Pozdrawiam

    http://fotografia-pcieslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne ;d Jesteśmy tu pierwszy raz ! ;) Spodobało nam się twój . Łatwo czyta się tego bloga dlatego już jest + . Może wpadniesz do Nas i Ci się coś spodoba ? Jeśli tak zapraszamy do komentowania i obserwowania . Obserwujesz nasz - Robimy to samo u Ciebie :) . POZDRAWIAMY

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥