Robimy muffinki !





Składniki na 12 słodkich muffinek :

2 szklanki mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1/2 szklanki cukru
szczypta soli
1 łyżeczka cukru waniliowego
 -----------------------------------------
1 duże jajko
1 szklanka mleka 
1/2 szklanki oleju
------------------------------------------
aromat ( jeśli ktoś chce, ja dodałam rumowy :] )
czekolada ( nie musi być, ale lepiej smakuje )


1. Mokre i suche składniki mieszamy w oddzielnych miskach.
2. Następnie przelewamy do 1 dużego naczynia.
3.Mieszamy wszystko razem - do jednolitej masy.
4. Przelewamy masę do 3/4 wys. foremki ( możemy dodać czekoladę )
5. Wsadzamy do piekarnika ok.200 stopni na 25-30 min


Gotowe ! :)))


Smacznego !

Trochę inspiracji muffinkowych :))



Lubicie muffinki ? ;3

Komentarze

  1. aż tak ich nie lubię, ale po tych zdjęciach..... zjadłoby się z 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie wygladaja;)) smacznegoooo;))

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm ;) chyba sama się za nie zabiorę ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wypróbuję. Nie myślałam że przepis na muffinki jest taki łatwy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale apetycznie :) Ja dzisiaj kupiłam muffiny w sklepie więc zaraz je ZJEM!

    OdpowiedzUsuń
  6. TY to wiesz jak osłodzić życie ludziom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham muffinki. ;3 Gdzie kupiłaś te foremki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. foremki w Kauflandzie xdd :P

      :))

      Usuń
  8. ja wręcz je uwielbiam :)
    zapraszam do mnie .
    PS: obserwuję i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  9. ale narobiłaś mi na nie ochoty;)
    jak wrócę do domu napewno wypróbuję twój przepis ;D

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodaj czekolady, będę smaczniejsze <33 :))

      Usuń
  10. Uwielbiam! Od dawna przymierzam się do zrobienia tych słodkości, ale po twojej notce wiem, że muszę je zrobić. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają pysznie, inspiracje też :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż zgłodniałam.. :( muszę to koniecznie zrobić! ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie,chętnie dodam do obserwowanych! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. o matko, aż zgłodniałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ mi ochoty a słodkie narobiła!! Chyba muszę chociaż śniadanie zjeśc.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥