Recenzja - Synergen, Hand-Creme

Absolutnie mój ulubiony krem ! :))



Zobaczyłam go u koleżanki w domu .
Mój wzrok przyciągnęło oczywiście jego opakowanie . :)

Po zapachu stwierdziłam, że muszę go mieć ! 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nie oczekiwałam od niego zbyt wiele .
Ale się zdziwiłam. Okazał się moim numer 1 wśród kremów.

Nie lubię gęstych i ciężkich - chociaż nie wiem jak dobre by były dla moich rąk  nie potrafię ich stosować.
Po posmarowaniu gęstym kremem rąk od razu się w coś wycieram xdd

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wracając do kremu ma fajną konsystencję , bardzo szybko się wchłania i na moje suche ręce jest rewelacyjny , a przy okazji ślicznie pachnie ! ( zapach kombinacja świeżych mandarynek i grejpfruta )

Jest dodatkowo bardzo tani - ok .4zł / 75 ml.

Jednak nie trzyma się tak długo na dłoniach ;P


Ale ogólnie polecam posiadaczkom suchych dłoni , lecz nie bardzo suchych :)


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Miałyście ten kremik ? 

:))

Miłej soboty !

Komentarze

  1. jakoś nigdy nie zwracałam uwagi na Synergen, a widzę że mają kilka produktów wartych wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go :) nawet o nim pisałam na blogu :p lubię go za zapach i opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam ,ale muszę go sobie sprawić, bo mam strasznie suche dłonie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. posiadam ten krem, ma świetny letni zapach :*
    zapraszam do siebie stranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam go jeszcze ale po twojej recenzji raczej go kupię i sama wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też uważam, że ten krem jest świetny;)
    Obserwujemy?

    www.or-and-kw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie już do mnie przemawia :) a jeżeli jeszcze ładnie pachnie, to w ogóle może okazać się hitem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię kremy o zapachu truskawkowym! *.*
    Ale ten też może być fajny;)!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mialam tego kremu
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się ciekawy i za to za około 4 zł :). Musze go poszukać w rossmanie :D obserwuję :D Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam z nim do czynienia :) Dziękuję ;* Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurczę , to ja jeszcze Ciebie nie obserwuję xd
      już dodaję :)))))

      Usuń
  12. Super się prezentuje i fajna cena, kupię, jak zużyje mój krem z Eveline, a to troche niewypał... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaa moja koleżanka też go miała :D Trzeba przyznać, ze krem należy do tych przyjemnych hi

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam i mnie niczym nie zachwycił. Może dlatego, że było to w zimie, kiedy ręce wymagają większej pielęgnacji. Musiałabym go wsmarowywać co chwilę, żeby nawilżyć ręce. Osobiście jestem na nie, jedynie zapach jest na tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam ,ale wydaję się ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również chyba się skuszę:)
    Zapraszam Cię do mnie, choć ja dopiero zaczynam blogować:)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog:)
    zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥