piątek, 18 maja 2012

Lakier H&M + RIMMEL






Tym lakierem malowałam paznokcie. 

Dzisiaj byłam w h&m , ale już nie widziałam żadnej sztuki :P

Kocham ten kolor - śliwkowy ze złotymi drobinkami :)


Wiem, że się powtarzam ale nowe wyjście na zakupy 
znowu przyniosło nowy lakier z frimy RIMMEL London .

Kupiłam w Rossmanie na promocji - 7,99 zł :)

 Rimmel 60 Seconds 619 Pulsating








Miłego wieczoru ! :)))

+
ja spędzę go tak :)





I jeszcze podstawowe pytanie : 


Jak się podobają lakiery ? :)))



.

9 komentarzy:

  1. jeszcze takiego Rimmela nie mam, a jest piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja cie ale piękne paznokcie : )))
    no i śliczne lakiery : )
    wieczór masz fajny ; )
    właśnie chciałam sobie kupić Instyle ale nie kupiłam uu ;/
    Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne kolorki, pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow super są te lakiery ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I just love this! wanna follow each others blog?:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥